Online Mutabakat Nasıl Kullanılır?
![](/template/Technoit/assets/images/blog/blog-3.jpg)
İşletmelerin finansal süreçlerini yönetirken, çeşitli borç-alacak işlemleri ve mutabakatlar gerçekleştirmeleri gerekebilir. Geleneksel yöntemlerle bu işlemleri gerçekleştirmek zaman alıcı ve karmaşık olabilir. Ancak, online mutabakat çözümleri sayesinde bu süreçler daha hızlı, daha verimli ve daha kolay hale getirilebilir. İşte online mutabakatın nasıl kullanılacağına dair adımlar:
Giriş ve Kimlik Doğrulama
Online mutabakat platformuna erişmek için ilk adım, kullanıcı girişi yapmaktır. İşletmenizin belirlediği güvenlik protokollerine göre kullanıcı adı ve şifreyle giriş yapabilirsiniz. Mail doğrulama ve google authentication kullanılmaktadır.
Şirket oluşturma
Giriş yaptıktan sonra ilk olarak kendi şirket bilgilerinizi tanımlamanız gerekmektedir,program sizi yönlendirecektir.Kullanmakta olduğunuz şirketi menüden seçmeniz gerekmektedir birden fazla şirketle çalışma imkanı sunulduğu için doğru şirketi seçtiğinizden emin olunuz.
Cari hesap oluşturma
Cari hesap sizin mutabakat göndermek istediğiniz firmaları temsil etmektedir bu bilgileride doldurunuz.
Finansal periyod oluşturma
Finansal periyodunuzu tarih seçicisinden seçerek ya da hazır bir şekilde seçebilirsiniz.
Mutabakat Oluşturma
Mutabakat türünüzü seçip mutabakatınızı oluşturabilirsiniz,mutabakatı gönderdiğiniz firma da Online Mutabakat ürününü kullanıyorsa bildirim olarak ekranına düşecek ve mail adresine mutabakat maili düşecektir,kullanmıyorsa sadece mail olarak gönderim sağlanmış olacaktır. Karşı taraf 5 dakika içerisinde cevabını değiştirebilirken verilen cevap anında sizin ana ekranınızda görüntülenecektir ve bildirim olacarak ekranınıza yansıyacaktır.